Zwroty i reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w sklepie są objęte 12-miesiącznym okresem gwarancji.
 
Adres do zwrotów i reklamacji:
SMM
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 753/2
81-838 SOPOT
 
Zwroty
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sprzedaz.smm@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: SMM Al. Niepodległości 753/2, 81-838 Sopot.
 
Warunki Gwarancji:
§ 1 Gwarancja Sprzedawca gwarantuje nabywcy, że produkty objęte gwarancją będą wolne od defektów i wad w materiale i w wykonaniu przez cały czas ich użytkowania określony na dowodzie sprzedaży lub o odrębnym dokumencie gwarancyjnym.
§ 2 Tryb zgłaszania reklamacji. Warunki serwisowe. Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów nie spełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez klienta, który nabył dany produkt bezpośrednio u Sprzedawcy. Jednocześnie zwracamy uwagę, że odpowiedzialność Sprzedawcy za wady z tytułu rękojmi i gwarancji powstaje jedynie w przypadku dokonania zapłaty za zakupiony towar.
Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sprzedaz.smm@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, dostarczenie oryginału lub kopii dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
§ 3 Utrata praw gwarancyjnych
1. Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:
1.1. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub etykiet identyfikacyjnych produktu,
1.2. samodzielnych napraw lub modyfikacji fizycznych,
1.3. samodzielnych zmian w oprogramowaniu zapisanym na stałe w modułach pamięci,
1.4. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub elektrycznych, w tym również powstałych w wyniku awarii komputera lub sieci energetycznej, celowego bądź przypadkowego uszkodzenia modułu,
1.5. uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przechowywania bądź instalacji.

UWAGA!!! Produkty oferowane przez Sprzedawcę nie są przeznaczone do używania jako \\\"komponenty krytyczne\\\" w \\\"urządzeniach lub systemach podtrzymywania życia\\\" lub innych \\\"zastosowaniach krytycznych\\\". Przez systemy podtrzymywania życia rozumiane są systemy, które służą do wspierania i podtrzymywania czynności życiowych, i których awaria może pociągnąć za sobą znaczne obrażenia użytkownika. \\\"Komponenty krytyczne\\\" to takie, których uszkodzenie może pociągnąć za sobą awarię urządzeń i systemów podtrzymywania życia bądź spadek poziomu ich bezpieczeństwa lub efektywności. \\\"Zastosowania krytyczne\\\" to zastosowania niosące potencjalne ryzyko śmierci, obrażeń lub poważnych szkód majątkowych lub środowiskowych
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl