Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Biuro czynne od Poniedziałku do Piątku w godz. 9:00 - 16:00. Tel. 794 686 025, e-mail: biuro@sopcom.pl
Od 2007 r. prowadzimy przedaż podzespołów komputerowych. Specjalizujemy się w dostarczaniu pamięci RAM do laptopów, komputerów PC i serwerów.
W chwili obecnej nasza pełna oferta jest dostępna na Allegro. Sprzedaż bezpośrednia realizowana jest w oparciu o zamówienia telefoniczne i mailowe - możliwość negocjacji ceny.
Zwroty i reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w sklepie są objęte 12-miesiącznym okresem gwarancji.
Adres do zwrotów i reklamacji:
SOPCOM.PL MARCIN KRUPA
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 753/2
81-838 SOPOT
Zwroty
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sprzedaz.smm@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: SOPCOM.PL Al. Niepodległości 753/2, 81-838 Sopot.
Warunki Gwarancji:
§ 1 Gwarancja Sprzedawca gwarantuje nabywcy, że produkty objęte gwarancją będą wolne od defektów i wad w materiale i w wykonaniu przez cały czas ich użytkowania określony na dowodzie sprzedaży lub o odrębnym dokumencie gwarancyjnym.
§ 2 Tryb zgłaszania reklamacji. Warunki serwisowe. Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów nie spełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez klienta, który nabył dany produkt bezpośrednio u Sprzedawcy. Jednocześnie zwracamy uwagę, że odpowiedzialność Sprzedawcy za wady z tytułu rękojmi i gwarancji powstaje jedynie w przypadku dokonania zapłaty za zakupiony towar.
Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@sopcom.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, dostarczenie oryginału lub kopii dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
§ 3 Utrata praw gwarancyjnych
1. Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia: 1.1. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub etykiet identyfikacyjnych produktu, 1.2. samodzielnych napraw lub modyfikacji fizycznych, 1.3. samodzielnych zmian w oprogramowaniu zapisanym na stałe w modułach pamięci,
1.4. uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub elektrycznych, w tym również powstałych w wyniku awarii komputera lub sieci energetycznej, celowego bądź przypadkowego uszkodzenia modułu, 1.5. uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przechowywania bądź instalacji.
UWAGA!!! Produkty oferowane przez Sprzedawcę nie są przeznaczone do używania jako \\\"komponenty krytyczne\\\" w \\\"urządzeniach lub systemach podtrzymywania życia\\\" lub innych \\\"zastosowaniach krytycznych\\\". Przez systemy podtrzymywania życia rozumiane są systemy, które służą do wspierania i podtrzymywania czynności życiowych, i których awaria może pociągnąć za sobą znaczne obrażenia użytkownika. \\\"Komponenty krytyczne\\\" to takie, których uszkodzenie może pociągnąć za sobą awarię urządzeń i systemów podtrzymywania życia bądź spadek poziomu ich bezpieczeństwa lub efektywności. \\\"Zastosowania krytyczne\\\" to zastosowania niosące potencjalne ryzyko śmierci, obrażeń lub poważnych szkód majątkowych lub środowiskowych
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.