
Od 2007 r. prowadzimy przedaż podzespołów komputerowych. Specjalizujemy się w dostarczaniu pamięci RAM do laptopów, komputerów PC i serwerów.
W chwili obecnej nasza pełna oferta jest dostępna na Allegro. Sprzedaż bezpośrednia realizowana jest w oparciu o zamówienia telefoniczne i mailowe - możliwość negocjacji ceny.

Sklep internetowy Sopcom.pl (dalej: Sklep lub Sprzedawca), dostępny pod adresem www.sopcom.pl, prowadzony jest przez firmę SMM Marcin Krupa z siedzibą w Sopocie. Adres siedziby firmy: Al. Niepodległości 753/2, 81-838 Sopot. NIP: 585-101-07-68, Regon: 191649212.
-
Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu 24 godz. na dobę.
-
Wszystkie ceny podane na stronach sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT w obowiązującej wysokości).
-
Na każdy sprzedany towar wystawiamy pisemny Dowód sprzedaży lub fakturę VAT.
-
Formy dostawy towarów do klienta: odbiór osobisty lub wysyłka (paczkomat, Pocztex, kurier).
-
Sposoby płatności:
-
przelew-przedpłata - zamówienie jest realizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym Sprzedawcy. Przelew powinien zostać dokonany po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia mailem na adres zamawiającego,
-
gotówka - odbiór własny biurze firmy,
-
za pobraniem (płatne przy doręczeniu)
-
płatność on-line (elektroniczna). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
-
-
Czas dostawy. Na czas dostawy składają się:
-
czas przygotowania zamówienia (zaksięgowanie wpłaty, przygotowanie wszystkich zamówionych produktów, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki),
-
czas dostawy - kurier DPD lub UPS: zazwyczaj jeden dzień roboczy, Paczkomat, Pocztex: 2-3 dni robocze.
-
-
Koszty dostawy są zróżnicowane w zależności od formy płatności, wagi, gabarytów i są podane w cenniku dostępnym na stronie Sklepu. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
-
Wszystkie towary, kupowane w sklepie Sopcom.pl, posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy: 24 miesiące w przypadku nowych towarów i 12 miesięcy w przypadku używanych / odnowionych (refurbished). Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na stronie www.sopcom.pl w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
-
W przypadku reklamacji kupujący zobowiązuje się dostarczyć reklamowany towar wraz z kopią dowodu zakupu / gwarancji, na własny koszt do siedziby Sopcom.pl – Al. Niepodległości 753/2, 81-838 Sopot . Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać na adres email: biuro@sopcom.pl. W przypadku braku dokumentu gwarancji (kopii) sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy / wymiany gwarancyjnej.
-
Reklamowany towar winien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku jego braku Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.
-
Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu w okresie trwania naprawy.
-
Dokładamy starań aby opisy i dane techniczne produktów zamieszczonych na stronach internetowych sklepu były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędy w opisie lub nagłą zmianę parametrów technicznych produktu przez producenta.
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu dni od dnia otrzymania towaru przez Nabywcę. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrotowi nie podlegają:
-
nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
-
świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą - m. in. zestawy komputerowe przygotowane wg specyfikacji klienta oraz towar sprowadzany na zamówienie.
-
-
W momencie odbioru zamówionego towaru należy w obecności doręczyciela starannie sprawdzić czy przesyłka została dostarczona w całości i czy nie została uszkodzona. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad lub braków należy natychmiast spisać z kurierem protokół szkodowy i skontaktować się ze Sprzedawcą. Reklamacje dot. uszkodzenia przesyłki lub braków ilościowych bez protokołu szkodowego nie będą uznawane. W przypadku stwierdzenia naruszenia / uszkodzenia przesyłki odbieranej z paczkomatu należy to zgłosić w paczkomacie zgodnie z instrukcją paczkomatu.
-
Nazwy i znaki towarowe należą do ich właścicieli i zostały użyte na stronach internetowych sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
-
Powyższy regulamin określa zasady zakupów w sklepie Sopcom.pl. Złożenie zamówienia przez klienta jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie oraz na przetwarzanie danych osobowych oraz adresów mailowych do celów marketingowych.